torstai 18. maaliskuuta 2010

Intohimona Skräppäys!

Ihanaa!
Huomenna on lähtö Tampereelle.
Olen siis menossa Ikaalisten kylpylään Intohimona skräppäys- tapahtumaan.
Menen jo perjantaina Tampereelle ja yövyn ensimmäisen yön siellä. Teen näin siksi, että en halunnut
ajaa lauantaiaamuna tuhatta ja sataa Ikaalisiin (tilaisuus alkaa jo 10 jälkeen) koska ajokelistä ei vielä varausvaiheessa ollut tietoa ja lumimyrskyssä en halua ajaa.
Olen kerran viime talvena tullut Porvoosta lumimyräkässä autolla ja vähän aiemmin autoomme vaihdetut uudet nastarenkaat eivät pitäneet yhtään!!
Oli hirveätä ajaa 50-60 km/h moottoritiellä ja vetää piiitkää letkaa perässään kun heti jos nopeuden nosti yli 60 km/h auto lähti käsistä.
Sen kokemuksen jälkeen olen varonut lumimyrskyssä ajamista vaikka renkaat ovat jo pehmenneet sen verran että pitävät paremmin.
Arvaatte varmaan että tänä talvena ajaminen on monena päivänä jäänyt tekemättä :)

Olen normaalisti varma ajaja ja rakastan autolla ajamista mutta ehkäpä onneksikin olen tullut paljon varovaisemmaksi!

Olin viimeksi myös Tampereella Intohimona skräppäys- tapahtumassa ja tykkäsin valtavasti!
Heti kun näin ilmoituksen Ikaalisten tapahtumasta, ilmoittauduin mukaan.
Yövyn päärakennuksessa missä skräppäys ja workshopit tapahtuvat. Pääsen suoraan hotellihuoneesta
skräppäämään.

Mieheni Pekka ihmetteli aamulla kuinka minusta on tullut näin itsenäinen, matkustan yksin ja majoitun yksin ym.
Skräppääminen sentään tapahtuu isossa porukassa :)

Itse olen ONNELLINEN siitä, että en ole muista riippuvainen. Olen koko ikäni yrittänyt tulla hyväksytyksi milloin koulu- ja milloin työkavereiden ym seurassa ja olen vihdoinkin luovuttanut!!!
Enää en halua pakottaa itseäni yhä uudelleen ja uudelleen niihin nöyryyttäviin tilanteisiin kun tunnen itseni täysin ulkopuoliseksi, porukkaan kuulumattomaksi!
Nykyään viihdyn yksikseni erittäin hyvin ja nautin kun saan olla ja tehdä mitä lystään omilla ehdoillani.

No niin, nyt pakkaamaan vaatteita ja skräppäyskamoja.

Toivottavasti tapaan teistä lukijoista mahdollisimman monia Ikaalisissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti