lauantai 27. helmikuuta 2010

Hyvää lauantaita!

Täällä pääkaupunkiseudulla on lämpötila ensimmäistä kertaa moneen viikkoon noussut plussan puolelle pari astetta :)
Puista tippuu suuria lumikasoja ja täytyy varoa ettei jää alle.

Tiistaina mulla on nyt sitten se sydämen varjoainekuvaus Mehiläisen sairaalassa.
Vähän mua jännittää sekä itse toimenpide ja varsinkin sen tulos!
Näin jo untakin, että sydämessä ei löytynyt mitään poikkeavaa ja lääkäri piti mulle kauhean saarnan siitä että olen näin lihava!


Saas nähdä toteutuuko uni!
Joka tapauksessa, löytyi sieltä jotain tai ei, niin laihduttaa pitää!
Mulla pitää olla joku auktoriteetti, mieluiten just lääkäri, joka MÄÄRÄÄ mut laihduttamaan!
Oma tahto ei jaksa riittää sen toteuttamiseen (nimimerkillä kokemusta on).

Kerron sitten miten tutkimus meni!
Pitäkää peukkuja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti